ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZÅÄÖ

Nu har jag vart själv sen typ kvart i 3 !
Är inte de liiiiite sjukt ! Kan inte ens tro att jag lever , har bonkat huvudet i väggen hundra gånger för att vara riktigt säker på att jag inte är död . Eller ? Har jag verkligen de ? he he he . hemligt !
Undra om jag är super sjuk . så sjuk att jag inte kan gå till praktiken imon? hm.. uuuundra.. jajajaja..
Om jag orkar så kommer Carro sen , men vet inte om jag orkar va me nån idag :P
Vill hellst bara ha nån att sova me . Är du villig ?
Jag är en nunna föresten .
Fick ett sms av Sofia nu och då kom jag på att jag inte är sjuk ett dugg :)
Jag är helt frisk och ska till praktiken idag me :D hehehe ;)
Nu är fjortis super söt :)
Fjortis är min katt asso , jag har en till som heter Berra. Kan lägga in bilder på dom :)
Vi tre är vår egen lilla familj :) I LÖÖÖÖV MY CATS !!
De är verkligen mina små bebisar , och jag hatar dom verkligen :) hihihi eller ? :)
Nu känner jag att jag har ett glädjeruuuus och jag älskar de lika mycket som sex . Eller oj , va sa jag ? jag ljög nog .eller ? jajaja självklart !! Jag är ju faktiskt nunna 4-ever !!
Idag snackade jag och Sofia om att vi kommer nog antagligen vara singlar resten av våra liv .
hahaha är de bra eller dåligt? De är bra på ett sätt men ändå . killar kan vara mysiga :)
Jag gillar mysiga killar , liksom killar som kan ligga och hålla om en när man kollar på tv och kolla på program med en som dom egentligen inte tycker om ett piss :) <3 hehehe .jajaja..
En av våra ponnyer ska snart flytta , hon ska bara veterinärbesiktas sen blir hon stockholmare :) hehe , kan lägga ut en bild på henne me :)
Blir ju massa massa bilder nu :) Men de gillar vi ju :) elller ? hahah . orkar läsa allt jag skriver nu liksom när man bara kan kolla bilder :)  Jag funderar på att söka till svenska biggest loser .. hm . JA jag gör de bara :)
Hålla sommar 2013 here i come . typ . haha .eller ? jajaja. shitt asso kan inte sluta ju ,. men jag borde göra de nu ändå men men men men .  Kyss och smek på alla gulliga folk här i stora världen
. Eller ^^

Cleo :)
Fjortis :)

Berra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0