äh


Är så sjukt trött idag ! S J U K T !!
Men är ändå så jävla biosugen !!
Ska se om nån vill hänga me påbio typ på lördag eller fredag :)
Men ingen kommer antagligen vilja eftersom de är helg då -.-
Men ja dricka är ju urkul så de är väl bra ändå antar jag !
CRASH AND BURN bara typ eller något !
Ska kanske rida Dolly på onsdag om hon har fått en ny sko då :P
Ska bli spännande :D IIIIIIIIH !
Berra och Fjortis tar ALL plats i soffan just nu så jag hänger änna lite på kanten ,
Men dom är så sjukt underbara så de gör absolut ingenting :)
Är så sjukt pissnöding nu :o   Men orkar inte gå på toa för lampan blixtra till och slutade funka och jag orkar inte gå ner och hämta en ny och då måste dörren till toan vara öppen så jag ser något men då klättrar kattungarna på mig . Jobbigt liv jag har !

Imorgon är de skola igen ... Ska bli kul me gympan men dom andra lektionerna kan ta sig !

Orkar inte skriva mer :P PUSS EMMA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0