apelsin eller snus???

Sitter och bränner skivor med syster <3
jaa, vi åker ju till kläppen imorgon *SUCK*
Då måste vi ju ha massa grym musik med oss på resan! :cool:
ska ju bara vara borta tills på fredag... men kommer längta hem sjukt mycke!!
längta efter alla mina älsklingar kommer jag att göra! :love: :(
HAHA, nu är jag så där patetisk igen...
jag har hört att nikotin begäret slutar om man äter apelsiner?!?! är det sant..

kommer förmodligen inte kunna blogga förens på söndag kväll igen... (som att någon skulle bry sig?!?!) hehe..
så nu får alla ni missfoster där ute nöja er med miffo Miss E som bloggar... (Hur ska detta sluta? ) ;)
kommer förövrigt sakna miss E redigt mycke.. :(

PEACE // MISS S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0