äppleskrutt / Miss porr e

Idag när jag och Emma gick på vägen... höll emma på att dö som vanligt... hon la sej ner på marken, japp och sen hade vi sex. och sen gick vi hem igan :O  japp..
jag ska tävla imorgon :S:S:S:S:S:S SAVE ME!!! Det kommer inte gå bra!! Men vad gör det om hundra år?  (=jag JAG ÄR SÅ JÄVLA MÄTT ATTT JAG VILL DÖ!  ändå åter jag kladdkaka...
Percy-cat äter chips (= hon gillar det!
emma har SEX!!! med sej själv på min sioffa :S:S:S inte så mysigt för oss andra :O men det låter som att hon gillar det fett mycke! JAG HATAR ATT VARA HEMMA PÅ EN FREDAG!!!!!! asså verkligen hatar! hatar det lika mycke som negrer hatar snökaos. Och alla vet ju vad negrer tycker om snö.......
DET ÄR FEST IDAG!!! JAG VILL DIT!!
kan jag det??
NEEEEEJ :(
MEN jag älskar mina gullvänner puss på dom och alla andra MIFFOJÄVLAR!!!!!!!!! Miss slamp S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0