cp stol





Lämnade ju som sagt landet tjörn idag, Jag tog mej över den giggantiska bron och wipps så va jag i GBG (= svverges sanna huvudstad, de va la gött elllörr? ;)
ja men iaf så måste jag bara berätta vad som hände när vi skoulle bestämma oss vad vi skulle äta på subway (eller vad det nu kan tänkas heta)
Ja men iaf så frågade jag percy cat.

S; är inte mackorna typ en halvmeter om dom är 30 cm?!
PC; jo den är typ cp stor!
(cp stora kan faktist låta som cp stol.....)
ja men visst klart det sitter ett mongo i rullstol som stirrar på oss! HAHHAHAHAHHAHAHA!!!! så jävla roligt
jag och sofie kunde inte hålla oss för skratt, men percy catt fattade ingenting  hahahha
det roligaste idag!!!!

HEJ DÅ ALLA CP BARN RULLSTOL RULSTOL HELA DAN! // sooofiiia tooffiii lofffi// ni kan kalla mej kycklinglåret


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0