eller?

Idag är lite av en dåligt-självförtroende dag! :( undra hur många ord jag änns sagt idag :PppPpPpp inte många iaf. Asså när jag sitter på bussen tittar jag alltid på alla konstiga människor. Folk är verkligen konstiga alla är fan Köttmongon på ett eller annar sätt :P idag såg jag en gubbe som såg ut som en skotte med ful hatt och sen så satt han utan både skor och strumpor :P HAHAH skabb fötter hade han med för den delen... :O och sen hoppade det på en tjej. WOOOW vad fet tänkte jag när jag såg hennes fejs :P men sn såg jag reste av kroppen. och då fattade jag verkligen ingenting! :O då va hon minnsan inte fet... HMMM



IDAG ÄR EN TRÅKIG DAG RING MEJ NÅGON!!! :LOVE:
PUSS ...S..O..F..I..A......

(FUL BILD JAG VET INTE VARFÖR JAG LÅTER DEN FINNAS!! men varför inte nån kan ju ha kul åt den kanske..)

jUST DET JA NÄR JAG KOM HEM FASTNADE JAG I EN RAM ! eftersom jag alltid blir suddig///FUUL på kort så tänkte jag att jag skulle ju iaf kunna fastna i en tavla :O och det gjorde jag ju ... he-he- alltså fastnade.....
ajjjjaaa alla 100000000000000 bloggläsare hadddeeee göttansbannanas  PÖSSSSSSSSSSSSSSSSSS :cool:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0