.

EMMA TALAR UT !!

Japp de är vad jag gör !!
Jag vill dricka mina 2849 smirnoff ice nu !!
Japp de är vad jag vill !!
Men gör jag de  ?  NEEEJ !!
Och varför inte ?!
Jo för att Sofia är en liten jävla råtta ut leg !! AAAAAAAH !!
Jag har mina jävla behov !!
Gör jag något åt de ??
NEEJ !!
Och varför inte !!!
För en jävel är bara cp och säger nej hela tiden !!
ELLER ?
Jag är fan cpjäclakuk arg !
Japp de är vad jag är !
ÄH !!
Jessica undrar vad som händer med våra liv !!
Och vad händer ?!
INGENTING !!
Jag tänker snart dricka utan måtta !!
Japp de är vad jag tänker göra !!
Äh , jag pallar inte !
Idag ska jag itne bry mig om någon förutom mig själv !!
PK ? ??? MÅr du bättre så ring mig för faa-an så promenerar jag till dig för jag är nära ditt hem !!


BYE ALLA JÄVLA AS !! Pusss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0