:)

Gillar att Mattis säger att han fattar att man måste duscha ibland för annars luktar man svett ! Tummen upp för att han inser de (Y)

Vad är socialhandikappat tycker du ?

de är en bra fråga .. Vad är svaret ?

Sandra är så jävla grym , ni vet en sån där fyrkantig grej me olika färger som man ska snurra på tills de blir samma färg överallt !   En RUBIKSKUB hette de visst °.° heheheh

Men iaf hon kan klara dom :D erkänn fräckt !
de vill jag me kunna , jag hade gjort de hela tiden !

Nu ska jag och sandra åka me Pappa till gbg , men först ska vi stanna i std så jag kan hämta jackan :) wiiiie !
Sen ska Sandra på lektion och sen åker vi hem till mig och börjar fixa oss !
Tonight gonna be a good night !
Take it off .........

Hörs senare kanske :)
Pusssis miss e :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0