HAH

Tjaaa :)

Jag gillar inte att sofia kommer behöva såga av hennes ben ! :o
Då kommer jag vara tvungen att göra extra mkt i stallet eftersom att hon kommer ju vara handikappad :s
Inte okej , bäst jag tar med mig plåster till skolan imon så hon inte behöver göra detta otäcka! eller ?
Jag kanske gillar att hon bara kommer ha ett ben ? eller ? hmm ...
HAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHA !
Skritta ut en vild Jonte förut , så jag hade me kunnat vara död nu :o Men de är jag inte .
Och så måste jag bara säga ! Angående en grej ! Jag har iaf börjat tröttna nu , ska de fortsätta så får den börja visa de mer , orkar inte tjöta mer iaf !
Min lillasyster ska ta hit massa fjortispojkar eller ah 4 typ kanske :P 
Så snart springer jag och gömmer mig uppe oss mig !
Kan ju inte bara sitta i handduk när de är killar i huset :o hahahaha .. HE HE HE ..

Så nu drar jag upp och käkar chips :D

PusssPusss GULLIGULL !! <3 Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0