Hahahahalllåå :)

Sitter hemma oss Sofia nu och väntar på att hon ska komma hem :)
Var uter i stallet och mockade oss Jonte , Casper och Cleo , förut . Och hjälpte Elin me och fixa Casper inför imorgon  då dom ska åka och tävla :)
Ska egentligen rida Jonte och cleo och Casper , men jag örkar inte för de blåser som in i rövens mkt ! hehehe
Jag är lite ledsen för en speciell person har inte hört av sig idag :( buhuu !
Gjorde slingor i Lillsyrrans hår förut :P
Ska göra de på mig me men tror Sofia får hjälpa mig :P
Hhehehe . Hmm . Undra vad jag ska laga för mat sen ? Jag är huuuungrig , som FAA-AAN typ . heehe
Jag är sjukt sugen på att åka  till liseberg snart :D Och gå på bio , jajajja Nån som vill följa me mig på bio ? Säg bara till , jag är alltid biosugen :D



 PEACE EMMA !! <3


Kommentarer
Postat av: Lizy

Fiaaaa mysig blogg!:D

//Lina

2010-04-17 @ 21:10:30
URL: http://thelizy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0