HEEEEEEJ ALLA BARN!

idag känns det som att jag och Emma är lite mobbade av vuxna...
seriiööööst jag har inte blivit utsläng från en lektion sen nian! :O
 japp men det ända vi gjorde var att jag skulle visa emma min hjärtformade lilla svettprick som jag hade på stortån... och så klart började vi fnissa lite men lektionen hade knappt börjat än.... *SUUUUCK!!!*
 japp och sen kom det...
-SOFIA OCH EMMMA NU FÅR NI GÅ HÄRIFRÅN!!!

och ja då gjorde vi det he-he i

idag har jag ridit 4 hästar och ska snart ut och rida två till :) det är niiice!! Emma ska rida strumpan och jag chardonnis ponnin och sen ska jag hoppilihopp träna med Vanten ikväll! :) det va längesedan så det ska bli rooooligt! :) AJJJA MEN TYP PUSSS ELLER TYP KYSS OM NI KÄNNER SÅ! BYSS SOOFIIPOOOFIII LOFY! :cool: peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0