Heii

Tjaaah , sitter hemma oss sofia helt själv och väntar på att mamma ska komma och hämta mig :)
Sofia åkte typ 7 imorse för hon skulle på tävling :) Hon kommer äga alla andra loosers ! he he he ,
Sen vid halv 10 åkte Jessica me .
Igår hade vi rekord på hur munga besökare vi har :P
Och de gillade vi verkligen :D hihihii . JAJAJAJA: eller ?
jaahaa !   Idag är de touth a penis day ! :o  Woohhoow .. elller  ? Nej , de kunde vart en annan dag ist ,
Idag vill jag vara 14 år och full !  14 år är ju ganska omöjligt men full går ju iaf , får väl nöja mig me de :P
Sofia ska komma till mig ikväll och typ luffa , men vi vill festa , SÅ VAR ÄR FESTEN ?!
Jag känner mig fortfarande proppmätt sen igår :(

Men nu kom jag på en grej so jag tänkte på igår kväll .
Svenska skådespelare borde hata att vara svenska skådespelare , för skådespelare i tex USA blir ju sjukt mkt kändare !

Nu ringde min mamma så dom kommer och hämtar mig snart . lalalala ..
Jag vill sova oss Pallekuling idag men jag tänker inte fråga om jag får de!! Jag vägrar .

Jag har kollat på Harry Potter jätte länge nu men den va ju as dålig , och de chokar mig för jag gillar harry potter !!
Kanske bara är just denna då , eller så är de för att de lyser från fönstret på tvn  så man inte ser något , Så de kan ju vara de me :P

Ikväll tänker vi sjunga singstar och göra slingor i mitt hår., och hoppas på fest då :P
Jag vill verkligen ha sommarlov nu  :)
Hehe ikväll gör jag och Sofia en  Hiss&Diss lista :P

Missa inte de ^^

Pussss Emma <3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0