I used to rule the world

I used to rule the world

Jag känner bara för att säga en sak :)
Men de kan jag inte göra för de är hemligt :o 
Tssss.
En person är jätte söt medans jag ser ut som ett träskmongo.
De funkar ju inte. eller  ?
Puss på pallekuling .

Men iaf nu sitter jag och Carro och kollar film , eller ja .
Carro kollar , jag ba glider ! Asnice .
Jag önskar att fläckten var precis brevid mig nu , för jag vill röka .
Men jag har ont i min mage , så jag orkar inte gå dit . Eller ?  gör jag de ? kanske .
Jag vill åka till kållekärr , men gör jag de ? nej jag gör inte de .
Varför ? Jo för att jag vet inte riktigt om de är okej .
Vadå okej ? Jo asso jag vet inte . Vadå vet inte ? Ja asso jag vil inte att de blir fel .
Vadå fel ?  DE ÄR HEMLIGT!

Carro är min bästa vän , Miss S me Och andra me .
Undra hur många pallekulingar de finns egentligen . Inte många tror jag .
Men aaaaj vad jag har verkligen ont i min mage. Gravid ? Nej ,. Bajsnödig ? Nej . Mätt ? nej . Hungrig ? nej .
mensverk ? nej .  Magcanser kanske ., Jajajaj jobbigt för mig . eller ?
JAJAJA  PussPåCarro !
Hon ska sova här i min säng brevid mig och vi ska ha massa sex !
CArro är tröttish men inte jagish..
. . . . . . . . . <3
 
Äh nu skriver jag inte mer .. För att ... jag har inget att skriva.. LOL

RUNKA NÅGOT ! Puss EMMISH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0