In my head

WIE :)
Idag är de verkligen en älska livet dag :D
Var nice i skolan , gosade me kattungarna , käkade salami och nu ska snart jag Elsa och pappi åkte till torp och köpa massssa kläder till mig och Elsa :D Jippppiie :D:D
Ät dock väldigt pissnöding , men jag orkar inte gå på toa :)
Är jätte glad för att min vän Lisa mår bättre nu <3 :) 
Jag har verkligen världens bästaste coolaste vänner och jag ÄLSKART :D
Jag har en önskan ! Japp de har jag !

Jag önskar att jag kunde spela fotboll faktisk !
De verkar kul !
Fast de är hemligt att jag tycker de :)

In my head !

Äh vet inte vad jag ska skriva mer men ska ju snart dra :)

Ha de lika bra som jag idag :)

PusspådigSofia ;) <3

 / EEMMMMMAAMAMAMAMAM ! :D  


En bild på sötaste Cleo , saknar dig bebis !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0