KIss tyyyp

Miss C här och tänkte gästblogga lite för miss E ville det
just nu sitter vi hemma hos miss E och runkarballe det är väldigt roligt vi är trötta som as
fast jag sovit mest hahahhahahahhihihihhehheheh
jag orkar inte rikigt gästblogga för jag vet lixom inte vad jag skall skriva men denna bloggen skall bli berömdare än pissikissis blogg
nej nu tänkte jag sätta på den andra film för vi typ älskar dom och så daaaaaah

EMMA ÄR MIN ÄNDA VÄN!
och jag är seriös för jag har ingen annan jo kanske men inte vad jag vet
vi kollar på myrornaskrig vilka tror ni vinner ?

Emma hejjar på dom svarta
och jag hejjar på dom vita
men vet ni jag tror faktiskt att dom svarta vinner men nu orkar jag inte hänga över emma för  jag börjar få ont i ryggen hejdå bloggeeeeeeeenm!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0