lets have some fun

YOYOYOYOYO !

Heeeheehe..
Är hemma oss Carro och lirar fb typ . he
Carro är inne i duschen nu men när hon är klar ska vi käka tacooooos :)
Sen 17.40 tar vi bussen så drar jag till någonstans och hon åker till sin pojkvän Jimmy :) lol . eller ? äh ..
HAhaha  jag såg något kul förut men kommer inte ihåg vad de var . de regnade as mkt förut me . sick . eller ? jao.
Igår tänkte jag spela sims men jag orkar inte sen när jag hade gjort en gubbe .
Nu kom Carro tebax , hon duschar SJUKT snabbt .
jag är inte hungrig .
ÄH JAG DRA NU FÖR JAG SKA ÄTA TYP EN HUND ELLER 2 .

KYSSS OCH SMEEEK PORRLEEK ! emmmmmmmmmmmmmmmmmmmaJag tycker att jag är cool iaf ! HEHEHE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0