MIFFO

tjatjatjaa  :)
Nu är jag me CArrro :D  Vi kollar på en trä kulle :)
Jag känner att jag vill åka och rida typ imon , jag gör de bara !!
Men iaf , i lördags åkte jag och Sofia in till std och hämta mina smirn off oss
Carro och Jimmy sen gick vi tilll Henkebenke och började dricka och kolla hans nya lya ;)
Den var superfin :D  Sen tog vi bussen till en kassfest som var död när vi kom och alla fick gå ut !
hahaha lol att kasta ut folk vid 12 -.-
Men vi hade kul ändå och gick på bryggans och kikade loch drack lite till .
Sen fick jag ett samtal som förstöde mitt glada humör , men bra att man har sånna vänner som jag har ! <3
Vi åkte och hämtade Tina sen så drog vi hem till mig , Och miss S var självklart ! :)
Sen träffa jag en sjukt söt kille :)  En riktig Pallekuling ! ;)
Man kan ju hoppas att vi ses igen :)Men jaaoooo du drar jag brooo , PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0