NAAW

YOYOYOYOYO :)
Sitter här me fjortis och myser :)
Idag har vart en sjukt dålig dag årecis som Sofia skrev !
AAAAAAAAAAAAH jag hatar denna dagen ! VERKLIGEN !! eller ? Jajajajaj !!!!!
MEEEEN ., Sov oss sötaste K inatt :) <3 M Y S I G T ! eller ? OHJA  :D
Jag och Sofia red ut förut me Didden och Malou :) De hade ju kunnat vara mkt mysigare om denna dagen inte hade sugit så man inte hade vart så jävla gringiga . Vi var verkligen de nästan hela dagen !
Förutom när vi snackade om att vi ska till östersund i sommar och sen typ 3 dagar i sthlm !
Om de kommer suga som denna dagen så kommer jag supa mig dyngrak och vakna upp våldtagen i en mörk gränd !! eller ? kanske , vem vet ?
Och jag ogillar starkt att sofia lagt ut cp bilder på mig !
Jag tänker ge igen kan jag lova er !! MOhahah .

jajaja vi hörs senare :)

Pusss på er alla 10 bloggläsare ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0