Penisroten !

Tjenis penis !
Ligger i Sandras säng och tänker på penisar , Nej nej nej de gör jag inte alls :)
Vi planerar våran valborg :)
De såg lite mörkt så vi kände att de får bli haddocks , nära hem lixom ? :)
MEN ! Nu är planerna kanske ändrade , Vi ser ljuset i tunneln nu , Vi ska kanske till Kungshamn och ha de riktigt jävla kul ! WWWWWWWWWWWWWWWIE :D FETT ME KUK , oh heheheh kul ! hehehe
Inatt kollade vi ( JAG , SANDRA SOV ) på en skräckfilm :)
Den var kul :) japp .. Idag blir de shooooppping:) Ska hitta min nedrans skinnjacka , en gång för alla !  °.°

Va ska alla ni göra imon då ? :)

Hoppas verkligen de blir kungshamn asso , vi är så pååååååå !!
Vi ska käka pizza sen också  mmmmmm marabou !

NU DRAR JAG °.°             PUSSSSSSSSSSIS :D <3





hahahaha vi bara älskar de ! ( 2 år sen ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0