;pPppPpPpPPp DET BORTTAPPADE INLÄGGET EMMA SKREV/ FIA

<------ emma

 

Heej ; ppPpPpPpPpPp
Idag är en bra dag idag mår jag bra , Tänk om man satte allt i perspekitv , man kande vara fattig eller rik i annat liv , ingen som bryr sig om en familj eller hund, IDAG ÄR EN BRA DAG IDAG ÄR DE BRA ! :D
Idag hade vi gympa i en sån där rolig gympasal , eller så hade vi inte de ; pPpPpP 
Mwn jo de hade vi eller ?  Japp i den där i 'svanvik :P he he he
INATT HATADE JAG MITT LIV PÅ RIKTIGT VERKLIGEN! SERIÖST ASSO !! 
SJUUUUUUUKT MKT , JÄVLA SMÅBARNS IDIOTER SO  INTE FATTAR ATT FOLK I MIN VUXNA ÅLDER FAKTISKT BEHÖVER SIN SKÖNHETS SÖMN !! JAG SKA FAN DÖDA DOM , SÅ GÖR JAG INTE DE UTAN JAG SLÅR DOM BARA ;-PpPppPP     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0