puss




idag är det stora bjuda på sig självdagen!

HAHAHA JAG VILL BARA OBSERVERA ALLA VÅRA UNDERBARA LÄSARE ATT MISS S inte är så snyggis idag som alla ser ! :O hon är sllleeeten och bakfull... Miss E ser ut som hon hade sex igår....... HMMM hade hon det eller driver jag ???
he-he-he. tur att inte jag är så snuskig :P hihihiihihih
men jag hade skoj igår. men jag fick fixa mej på bussen igår-.- kul att använda bussrutan som spegel?!?!?
hehehhehe neeej inte underbart! MEN JAG HADE JÄTTE KUL!
men jag kanske skriver mer om det sen! =) '


men jag älskar mitt liv, och taggar inför ikväll!
för då är det fan fest!!!!!!!!!!!
okej men typ ring mej! :D

om ni har festkänsla eller vill hänga med ut på krogen. eller vet feta hemma festen! ;)
ring sooofia ! 0735424665
ring emma!!!! 0764177996
okej kalla oss party miffon! testa och ring vettjaa
 men om ni ser nån brud med en hjälm med rosa tuppkam. så är det jag som är ute på en tur med moppen!
emma är min personliga chafför!
mennn ajjja jag tyå älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0