ska du ha en bärs eller?

som den  fighter jag är sitter jag i skolan och chillar dillen! (= fett nice.
Imorse kom jag på att bruna hårstrån ser mycke äkligare ut än blonda.. jävligt äkliga ser dom faktist ut när dom ligger överallt.. BLÄÄ hoppas att lilla syster snart inser sitt mistag och färgar håret blont igen ;) inget illa ment till alla brunhårga.., eller? ta det som ni vill helt enkelt, Ta det som en man!

nu ska jag snart hem och hämta egon (min kära data) och sedan blir det gbg(=
och efter det händer det!!! det som alla har väntat på. egon ska blin en hel data igen! :D wiie wiieee fett nice om man säger såå!
hare gött för det ska jag =)
// soofia lotta larsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0