snart äör det sommar! (=

jag fick ingen miljon idag......... BLÄÄÄÄÄ
men om ni såg någon sjukjävel med en skidhjälm med en rosa tuppkam i valsäng så va det iaf inte jag. ;)
he-he-he. eller?
Nu är det fan inte långt kvar till sommaren! :D:D DÅ JÄVLAR!
jag ska till storsjöyran med emmsan, fast finns inga band jag vill se där men det blir nog grymt ändå :P och sen ska jag till peace and love, där vill jag bara se ett band hahah, men det är det värt NOFX !!! alla borde älska dom! :love: finns inget bättre! :) och sen ska jag och sarisen till west coast så klart! kommer bli en toppen sommar! ;)
FRÅGAN ÄR VEM SOM PALLAR ÅKA MED TILL PEACE AND LOVE?!?!?!?! hahha jag kommer förmodligen åka dit ensam och sätta upp mitt lilla tält och sitte där och kuckilura hela dagarna hihihi :$ eller vill någon åka med???? :D wiiiee ring mej då FOR FAEN! hahah
men nú orkar jag inte tänka på somaren mer :P

BYYYYYYE MIFFOSAR ;)


Kommentarer
Postat av: Frieda

Jag ska ju med dig :(

2010-04-19 @ 12:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0