Sofia Jogenfelt gästbloggar!!

Goddag alla bloggläsare!!!
Idag är jag en hedersgäst på denna miffoblogg, det är en otrolig ära.
Jag heter då Samma namn som sofia, som äger den här bloggen. Hon är då det största miffot!! =)
IDAG har vi haft jävla nationella prov, å det gick jätte bra, både för mig och sofia!!!! Å det var lätt också, jag skrev att jag ville jobba i en butik och är shoppoholic. Och Sofia (ägarn) skrev om att hon ville rädda små miffobarn från gatan med en miffohund som också gillade att hjälpa miffohemlösabarn... sist men inte minst skrev hon att hon målade tavlor till kungen också... vilket är ... sjukt. Sofia kan bara måla streckgubbar med två ögon och en mun.. om hon piffar till teckningen extra mycket kan dem få lockigt hår också! :) JÄTTE fint!!

Vi har ridit också , jätte länge. På Legend och Strumpan!!! Legend är en liten pussy å är rädd för traktorer och nu ska han kanske flytta :-( .. men det var inte traktorns fel, han var till salu redan tidigare.. strympan va sneeel heest iaf, hihiihih. Och så har sofia ridit på en miffo häst som heter Alma! hon ser jätte konstig ut. Hon är lite vit (stickelhårig) och brun å svarta ben. Manen är kamoflerad också, vit å svart - med en jävla massa hö i! :)

Snart ska vi ut å rida två stora jävla miffohästar, speciellt en stor .. en jätte stor. Den andra hästen ser ut som en Boråsdjurpark häst, en sån där typ vild häst som ser helt sjuk ut. jätte konstig...

SEN skall vi baka kladdkaka, plugga körkortsteori (TRÅKIGT, MEN VÄRT:))  och så ska vi äta kladdkakan också. Men denna gången skall vi iaf inte ut å jaga några ägg på en äng iaf, för nu finns det inga fåglar kvar. Har en svag känsla av att Emma och Sofia har skjutit alla fåglar å sedan snott deras små ägg. Också tråkigt, tkr jag.. nu fick jag ju inte skjuta några.. ELLER sno några ägg. Nåväl!

Eftersom det är så många som läser denna bloggen, och att jag också vill bli känd så kan ni ju adda mig på facebook. sofia jogenfelt heter jag som sagt. och om jag inte får några nya kompisar är det ett bevis på att det är brist på läsare här.. Så lägg till mig!! :)

Jag tycker om coca cola. Och jag tror att jag är aningen beroende av det också. Jag gillar pundare, punkare, och andra små äckliga småkryp. Dem förgyllar min vardag. Vad vore världen utan ett gäng pundare? .... jag har inget vettigt svar på det. Tråkigt skulle det vara iaf!

Detta blir ett förbannad långt inlägg, men fan vad intressant det är. Nu ska jag lämna över datorn till sofia, som sedan får lämna datorn till mig och så vidare, och så vidare :) .

HA EN BRA DAG miffon! hejdo :)


snyggt va!


Kommentarer
Postat av: säger jag inte

HAHAHAHAHA du är knäpp!

2010-04-28 @ 15:38:54
Postat av: vilket påhopp

personligen tycker jag att det är ett ytterst bra inlägg. Det var ytterst roligt att läsa. sooo kissie styyle.

MEd vänliga och varma tutthälsningar // kissie

2010-04-28 @ 21:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0