Spontanitet

Cha cha bloggen :)

Matte skulle smaka på Sandra äckliga godis !

Sandra - Visst är den äcklig !!!!
Matte - Jag har rökt typ 1 gram , tror du jag känner hur de smakar ?

HAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
As knäppt bara :)

Hittade jackan förut 1400 måste jag flörta ihop av pappa sen -.-
LYCKA TILL säger jag bara  !
Men jag har inget val ! För imon ska jag och Sandra nog till Kungshamn och fira valborg :D
Och då måste jag ha den :) HIIHIHI

Men bli kanske haddocks och då är Hanna och Marrah me också :)
Och de är feeeeeeeeeeeett nice :D

Va fan har du fått i röven ??
är du dum i huvudet ??
Woooooaaah jag känner dåliga vibbar !
Jag vet att du vill ha denna !!
GE FAN I MITT GODIS !!
Matte - Vet du något mer som är fult ?
Sandra - Nej ?
Matte - DU !


Japp nu ska jag suga klart min godis ! Chilla mannen .
Pussss Emma <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0