Typ hej bloggen.

Jag har varit jätte glad hela dagen...
men nu är jag hemma...... helt själv, Och det gör mej alltid jätte opepp.. :(
så nu är jag lite ledsen och tänker på hemska saker.
Typ som på andravärldskriget och judar och såt hemskt.
Jag önskar att jag hade en hemlig tvilling som följde med mej vart jag än gick så jag aldrig behövde vara så häääär ensam :O
jag är patetisk, japp det vet jag redan :P he-he-he-he-he.

 men ikväll ska jag vara med Miss percy-cat och Miss berggren :D
det blir skoj! (=
Miss berggren bor i skäne nu, skåningar=efterblivna! hihi inget illa ment, jag menar bara att det är vetenskapligt bevisat! (= snackar sexigt gör dom kanske, men iq har dom inget i vilket fall! (=
Varje gång hon kommer hem får jag lära henne ALLLT jag kan! (= då menar jag verkligen allt! :D hihih eller iaf allt dummt jag kan så hon kan föra det vidare till sina vänner. skånlingar är sånna som dricke HB rätt ur dunken och super sej redlösa varje helg! (= goa gubbar! japp tror jag ska åka dit och festa någon helg. tror skåne är helt min grej. ;)

Ha det gött allaN00bs! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0