rooligt




idag ska jag leka med bästis sooofia :) det va 1000000 år sedan och det ska bli äkta super skoj!

japp har vart i skolan i 2 timmar eller nått :P he-he jag är slapp.  Har bara tre lektioner om dagen men pallar inte änns dom.. hmmm nåt är ju fel på mej.. buuhuhuhuuuuu


ajjja men detta är typ jag och emma :O

Blondin ute i naturen

 

En brunett och en blondin var ute och promenerade när brunetten plötsligt utbrister:
- Åh titta, en död fågel!
Varvid blondinen stannar och stirrar upp i luften:
- Var då?

HAHHAHA! JAG GILLART :)

BELLMAN

Det var en gång en Bellman. Han kom cyklande ner för en backe. Då såg polisen honom. Och sa:
- Stopp stanna. Du har inget lyse.
Då sa Bellman:
- Jag har inga bromsar heller


HIHIIH  lite roooligt ! men nu ska jag stäääääda rummet PUSSS sooofiiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0