:love:

hej alla snuskiga bloggläsare :O
idag är det den stora kåt dagen!!!! alla får vara så kåta och våta dom vill!
Det tycker vi är jättttttte toppen! :D
Miss porr snusk E har gjort så att alla i californien tror att vi svenska hotta brudar är jätte KÅTA!!hur bra är inte det??? :D helt underbart!

Vi lyssnar på en sång som heter kuken och kukens mamma.... jätte bra låt jag rekomenderar den för er alla!
stora som små!
Emma är jätte kär IGEN!!! (som vanligt då....) i californiaboy så klart :love:
själv är jag inte så kär ... inte så värst iaf, men jag tror jag vill bli kär jag med, kanske i en annan californiaboy, ja det hade vart toppen! toppen på snoppen sMiss E brukar säga :D Miss es rum är jätte porrigT! och då menar jag verkligen JÄTTE porrigt!! :$ we like!!! :D rött och svart är det :)

ibland hatar jag mitt liv och känner att jag vill slå min skalle I en vägg.
men sen tänker jag varför ska jag göra det???!!!?? det kommer göra jätte ont och då kommer jag hata mit liv ännu mer... inte så smart kanske :O så därför är det bättre att bara älska livet, även om det suger ibland :D
LOVE YOUR FUCKING LIFE EMO GIRL!!!! :D

http://www.youtube.com/watch?v=PY8UbqAwY1s&NR=1


NU ska jag och MIsss super snuskiga  E leka snuskiga lekar!
så skit ner er alla jävlar där ute!!
PEACE miss S :love:


Här är en kåt grabb i sina bästa år!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0