.

Jag kan höra en cola-flaska öppnas på 20 meters håll.. och jag skryter inte det minsta ;) Det är faktiskt en grej jag är bra på ju! :D gryme mej!
Jag kommer förövrigt ihåg varför jag inte brukar vara hemma....
JAG BLIR Förbannad!!! japp det blir jag .... jag fick inte bestämma vad vi skulle kolla på, på teven... Men sen hände nått sjukt. mamma bad mej hänga upp tvätten :O hahahahahahahahahahha LOL! ajja men jag gjorde det... men jag blev lite argare. så jag gick upp på mitt rus så jag skulle slippa få ett PMS anfall.
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHA!!!!
KISSIE ÄR JÄVLIGT FUL!! FAN VAD FUL HON ÄR!!
tjock i ansiktet, feta fula läppar och små grisögon :O LOL!
ajja men PUSS<---sööööt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0