WALLA MAN

Yoyoyoyoyoy . Igår var jag i std och drack me Carro , Anna och Tobbe några typ :P De var kul :D HEHE speciellt när vi hämta carros leg he eh he . Sen sov jag oss någon konstig filur :D hihihi Söt är du , eller ? <3 Idag ska vi dricka och sjunga singstar och kanske dra till haddon om vi orkar :) ELLLLER ????? jao . Imon kommer nog Sofia hem och de är bra , jag vill bli av me pressen om att jag måste skriva här , för de orkar jag egentligen inte . hehehe. Förut fick jag sjuuuuukt mkt banan i min pizza -.- inte okej . eller? nejnejnej . Jag fick ASONT i min magen förut så jag trodde jag dog lite, jag har gått sjuktmkt idag och igår . sick . jao . eller. mhhmm. ÄH ÄH ÄH ÄH Pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0