YEEEHHHOOOWAALALLALALA

Tjaaaabbbbbaaaaa !
Snart ska jag dra till bussen och åka till kållekärr , där ska sofia möta mig så ska vi handla socker och så , för vi ska göra kladdkaka ikväll :D:D
Vi skulle egentligen dra på en fest i skärhamn men .... Sofia ska tävla imon så vi kan inte :(((((
Så vi ska bara vara hemma oss Sofia och äta tacos och kladdkaka , ska kanske rida ut me legend och hallonet :)
MYS i detta vädret !  hehehe . Jag hatade denna dagen i morse för folk vara arga på mig för att jag inte var på praktiken .. Men mamma var sjuk idag och jag vill itne gå dit om hon inte där för när folk klagar så börjar jag gråta väldigt lätt , kan vara att nån säger .. ta bort hästhåret från borsten , så kan jag typ börja lipa -.- hehehe fast bara om jag är på de humöret :P hehe . Men hoppas inte Pk är sur på mig :o FÖRLÅT FÖRLÅT ! Ring mig nuuuuuuu GUUUUUUUULLLLLLL ! <3 
Mmmmh de ska bli gott me kladdkaka :D OhYEAH !
Men vad händer imon undrar jag ?
Är de något kul någonstans ? :)
Hhehee , När vi ska till östersund och sthlm till sommar så räknade jag och Sofia ut att jag kommer få köpa smirnoff för 900 (!!!!!!!!!!!!) kronor !!!! Hur sjutton ska jag ha råd till de undrar jag då ..
Jag längtar tills jag gift mig rikt ,, om allt går enligt planerna då och om jag nu inte blir singel hela mitt liv . heee,
När jag får barn ska som heta Gustav och Love :)
Äh jag har nog inget att skriva egentligen :P
Pössssssssssss <3 Miss super E :)


 My lover typ . hehe äh jag dumpa han förrförra veckan typ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0