Your love is my drug - ELLER ? jajajaja

HAHA jaa Sofia du vet vem den nya Pallekuling är ;)
Du har ju för sjutton träffat han HAHAHA:D
Jajajaja , Ebba , Jonna och Sassa var här förut :D
Carro me för hon sov här , men hon åkte vid 2 tror jag för hon skulle rida :)
Jajajaj men de var kul och träffa dom andra små skitarna igen :D <3
Och hi barbie , Hi Ken hehehehe
Jag har blivit kär i aqua :) hehehehe
Men iaf , Miss S jag blev ledsen att jag missa när du träningstävla ju :(
SAKNAR DIG JU !!
Och imorgon försvinner du :o ...
Nu kollar jag på mr woodcock för andra gången idag :P
he he he he , Mina kattungar har blivit SÅÅÅÅÅÅ stora och så JÄVLAFUCKINGSUPER söta :D
Let's play a lovegame :)
jajaja . Asso mmh ..
Shitt nu slängdedom ner gubben i vattnet :P
Jag vill åka utomlands NUUUUUUUUUUUUUUUUUU.  Bjud me mig någon ! snällla ?
Jag vill sova oss pallekuling idag :)  Hoppas jag kan de då . eller ? jajajjaa
De har vart JÄÄTTTEEE skönt väder idag :) Hade vart en perfekt dag i stallet men nejnej ..
Och föresten . de värsta som kan hända har hänt :O
Min pappa låter inte mig ha hans kort längre :'( Hur ska jag nu klara mig ..
Men iaf . Nu ska jag dö lite ., jajaj ,eller ? nejnejenej .. HE-he
haha min mamma är knäpp :) <3
MEn jajajajaj nu drar jag nog :P  hehehe


SUG NÅGOT / PUSS EMMMMAAAAAAAAAAAA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0