Är på klubben har skitit ner mej, kan du komma och hämta mej?

Hej era fiskmongon
idag är en värdelös dag, vi sitter här och gör INGENTING !!!
vad kan man göra när det är massa snö så långt ögat når, Man vill ju inte gå ut direkt ...
Miss E och jag är o vänner, hon sitter och fiser på mej .. så jääävla DRYGT !!!
Miss C, är lite arg hon med.. men varför vet jag inte ..

vi vill till ica, men ingen verkar vilja köra oss dit.. VARFÖR HAR INTE MISS E KÖRKORT?!?!?!?

 Puss och kram och nyp i stjärten (6)


Kommentarer
Postat av: beundrare

jag älskar eran blogg!! så jävla bra!!

jag måste bara fråga, vilka är ni otroligt roliga miffon??

2010-02-20 @ 17:32:18
Postat av: miss ?

jag antar att det är miss S som har skrivit ovanstående kommentar? haha

2010-02-23 @ 18:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0