Vi avslöjar oss :)

De kanske är dags att bli lite seriösa nu när vi fått 3 kommentarer ;) HÖHÖHÖH
SÅ här "fakta" om oss ;)

 Jag heter miss E och är en tjej på 18 år :)
Jag bor på en ödejävlaÖ som är värdelös.
Jag vet inte vad jag ska säga . Miss S hon är 17 år och på samma jävla ö som jag ..
Vi tänkte skriva lite om våran praktik där vi rider unghästarna på valsäng .
De är roooligt . men vi har bara praktik onsdag-fredag så dom andra dagarna är vi vanliga miffon som alla er andra :)
Våran kompis Miss C ska "gästblogga" sen :)

Igår var en sjukt snöig dag , vi kunde nte ta oss nånstans , Vi som  ville ha godis så gärna!!
Vi började gråta, inte heller kunde vi rida pga all snö . Snö är gott sa miss S men efter hon hade smakat så ångrade hon sig , hon tyckte de smaka smutisgt .

Miss S håller på att städa nu för på måndag ska hennes rum vara tomt , för hennes morfar kommer hit och gör om hennes rum :) DE GILLAS ! Hon ska ha zebra färgat , Sjukt fult tycker jag men inte hon .
Ni fáttar väl att jag och miss S har denna bloggen tillsammans för är vi miffon :)

-Jobbar din pappa på marabou  ?
- Japp !
------------------------------------------------------------------------

Det var 4 st nunnor som dog sammtidigt, så när de skulle upp till himlen så frågade Sankte Pär ifall de hade nåt att bekänna.
Då sa den första nunnan:
- Ja, jag har en sak att bekänna, det är då att jag har sett en sån där penis.
Då sa Sankte Pär:
- Gå och tvätta ögonen i vigvattnet. Och det gjorde hon.
Så var det nunna nr 2:s tur och hon sa:
- Jag har tagit på en sån där penis.
Då sa Sankte Pär:
- Gå och tvätta händerna i vigvattnet. Och det gjorde hon.
Sen var det nunna nr 3:s tur men då trängde sig nunna nr 4 framför och sa:
- Kan inte jag få tvätta munnen innan nunnan nr 3 tvättar hela arslet?


HAHAHAHAHA DEN VAR ROOOLIG,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0