K Å T

gottigoott gott bloggen<3
heeeej, nu sitter vi här igen bloggen!
vi har det fett bra vi äter godis och chips, men miss E är lite skånsk... jag vet inte om jag gillar eller älskar det.. svårt val, eller vad tycker ni??
miss mini S känner att hon älskar det. härt och skoningslöst !! wtch wtch ( tänk dej ljudet av en rosa läder piska.)
det är underbart :D 

hejhej miss E här :P
De kliar på min pung , och jag har inte bloggat för att jag fattade inte hur man loggade in -.-
JAG ÄR SAMRT !  Sofia luktar fisk , sån som hon åt imorse i en rödplåtburk  , ni vet sånna som stinker och ligger i en röd mensig sås. USCH och FYFAN!!
Jao ´bree.  Nej , SHOOO BREEE "!
jajajajajajaj jag tycker om att få de hårt . bakifrån . huihihihihihi (A) hahahahahah .
Ring mig bby ! 076417799*  gissa bara . allla våra läsare :D VI ÄLSKAR ER !
hihihihi , jag söker en kille , Pallekuling VAR ÄR DUUU ?
Ibland är jag kär , nästan varje dag , i olika killar . Just nu är de En betjänt en gammal sådan , och Martin såklart . Men han verkar inte glad idag . men de var han iaf igår :D 
GE MIG DITT NUMMER ! ! 
Vad tycker ni är bäst ?

PUSS eller KYSS ?

Jag älskar pussar hur mkt som hellst , de är mysigt . 
Men kyssar är bra om man vill komama till ,. om ni vet vad jag menae ;)

hiihihihihihihihihi xD

 Vill ni att vi ska  göra miffobloggen till en sexblogg ? 

hade vart super kul . Sofia är K Å T snuskfia , USCH !

Nu ska viha sex, Puss på ryggen gullingar <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0