shoofffffsssss

Heei heeei ,

Miss E här igen .
Vaknade och hade ont i halsen så jag stannade hemma idag ..
Men de gör inget för nu sitter jag och missporr S och kollar på en trä kulle :)
De är as braa :) Jag älskar de ,
Just nu höll jag på att döda missporr S för hon tjöta emot mig !!!
jajaja , vi ska gå och köpa grejor sen för vi ska städa :)
MEN MIN PAPPA SVARAR INTE !!! AAAAAAH !!!!!!!!

Jag har glömt säga en sak !
Jag fick kattungar förra veckan eller förrförra :D
Dom är en vecka och 3 dagar :D
JÄVLIGT SÖTA !  Vill du ha ?

I sommras hade jag 8 kattungar :P
De regnar massa ute :( de gillas inte .
Föresten , miss S skrev fel i förra inlägget , De ska va [email protected] inte hallonbarnen.live.se !
Lol på henne xD

Jag slänger in en bild på två av kattbebisarna jaghade i sommras :)

Två av kattungarna från i sommras :)   Baribe och Syrran <3333 Syrran och Barbie :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0