TJAA ALLA MIFFON! :)





Miffo är en förkortning av missfoster, och används om någon som klantat sig eller gjort något *jävligt*  dumt. Jaaa jag menar bara att det kan vara bra att veta att miffo och misfoster är samma sak! haha Men tänk om vi skulle kalla bloggen missfosterbloggen.. -.-' Det skulle ju inte vara så gulligt kanske?? :P nejnej neeej! 

  själv tycker jag att han på bilden är ett riktigt miffo! :) (Napoleon Dynamite.)
  Om ni inte har sett den filmen mååååste ni verkligen göra det!! :D sjukt jävla roligt film!
  Det är riktig humor!  HAHHA jag skrattar bara jag tänker på han!
  Ett riktigt MIFFO!

MIFFO SKA DET VA ANNARS KAN DET VA!!!

Ha det gött för det ska jag ! :D pöss Miss S det uber smarta miffot.. :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0