ångest

Känner ångsten men vet inte varför ? :s 
Känns iaf inte bra !  Men blir bättre imon när jag får träffa älsklingarna Julia och Lisa i skolan imon :)
När jag kom hem från Sandra så såg jag att Lisa ( katten ) var smal , så javisst , hon hade fått 3 UBERSÖTA bebisar , så nu har jag då 7 kattungar !   Lägger ut bilder på dom imon eller sernare idag :)
En av bebisarna har fått ett hem nu :) Fast hon flyttar inte förens om 6veckor :P
Men de var Jonte som hade blivit kär i henne så Hanna ringde och fråga om hon var ledig :)
Hon kommer nog få de jätte bra där :D  lycka :)

Nu sitter jag och kollar på Anna Ankas assistent :) hihih
Den där Simon pratar ju som en tjej , verkligen , sjukt .
Imon efter skolan ska jag och Julia sola :) sköönt !

Nu ska jag läsa vecko revyn och mysa under täcket , fryser som en fisk på vintern !

Pussssssss !

 DEnna prinsessan ska få bo oss Jonte :)
Ska ta nya bilder på alla 7 idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0