EN GALEN NATT PÅ HOTELLET !!!

Ähm . Igår var de jag , Sandra , Hanna och Marrah som förfestade hemma oss mig :)
DE va rooooooligt :) Vi hade super skoj !
Men på haddocks var de rätt tråkigt , var typ 30 pers där typ bara .
SEEEEGT !!  Sen träffade jag en grabb som snacka om efterfest så jag och Sandra  Följde me dit :)
De var precis brevid haddocks på typ något hotell !
De coola var att dom hade hyrt HELA hotellet så de var inga andra där :D Asnice !
Dom var där på svensexa men han som skulle gifta sig hade däckat när vi kom :)
Dom var mellan 24 - 45 år :)
hahahahahah :)  Dom två yngsta var rätt sliskiga så vi var me dom andra :P
INGET SEX !!! bara så ni vet !
Men jag och Sandra särade på oss så hon satt i ett rum me en skit skön 45 åring och hans äckliga kompis och jag satt me 2 anders och snacka :) En var 43 och hade skillt sig 3 gånger ! HAHAHAH lyckat ! 
Sen när vi skulle sova fick vi gå in till dom yngsta killarna så de skulle könnas rätt :) haha , 
Galen natt på hotellet , helt klart ! (Y)         INGET SEX !!

De är sånna gubbar man ska gift sig me , som har råd att hyra ett helt hotell !

Jajaja men nu ska jag och Sandra och Hannah kolla på film:)

Pysssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssissssssssssssss hihi

SANDRAS MAGE KURRAR JÄTTE KUL :D
OCH VARENDA GÅNG DEN KURRAR GAPAR HON  " FAAAAAAAAAAN"  HAHAHAHAHAH JAG GILLART !

JAJA, HEJ DÅ ! HAHAHHAHAHA NU SLOG HON TILLOME PÅ MAGEN XD
UNDRA OM HON ÄR BAJSNÖDIG ? NU FÅR HON DAMP !
SLÅT PÅ MAGEN OCH GAPAR "VAG I HELVETTE " HAHAHAH JAG ÄLSKART !!
NU FNISSAR HON ME :D

JAJAJA HEJ DÅ BLOGGEN !  PUSSSPUSSS   SANDRIS HÄLSAR - JAG ÄR KÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅT OCH HÅÅÅÅRD !!

HON ÄR LA GO :D   

HANNAH HÄLSAR - HON VILLE INTE HÄLSA SÅ VI HITTAR PÅ NÅGOT IST .
OKEJ HENNES PÅHITTADE HÄLSNING ÄR - JAG HAR INTE SUGIT KUK PÅ FLERA TIMMAR :O


PUSSSSSSSSSSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0