gööd möörning

Hahahaha Ringde Sandra nyss och råkade väcka henne , hehehe , Då berättade hon sin dröm som lät ungfr såhär !

" De var som att jag var jude fast de var svenskarna som satte alla invandrade i fängelse och jag hade suttit i fängelset i tre månder och har precis kommit ut och ny är de nyårsafton och jag får sitta och gömma mig oss Hannah när alla andra festar för poliserna (svenskarna) letar efter mig ! Men nu ska jag fortsätta drömma för jag ska gömma mig i en lastbil och fly till chile ! "


hahahahahahahahahahaha underbart ! :D
Ska leka me Sandra later !:)  Alltid lia mys/kul : )

Nu ska jag göra macka tror jag  , HUNGRIG !

PUSSSSSSS EMMA


Kommentarer
Postat av: Sandra

He he he !!

Fast jag kom aldrig till Chile :(

Men jag kom till ett jättestort hus i skogen med maassa andra ivnadrare som va tvungna att gömma sig.. :) Askul faktiskt verkligen ! :D

2010-05-08 @ 14:46:08
URL: http://www.mondoblog.se/SandraAndersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0