har nån sett min cola burk????

satte just colan i fel hals :( HAHA eller jag har ju bara en hals... men asså.. aaa ni fattar. JAG DOG TYP! fast så gjorde jag inte det ; PppPpppP hihiiihhi.  förövrigt har jag tappat bort men cola burk....
ajja men jag har tävlat en klass, det börjar med att jag får ett ångest anfall för att alla tittar på mej.... hö-hö (typiskt mej..) så min snälla mamma fick slänga ut alla valsängare från läktaren :P jag sa att hon skulle slänga ut alla men det gjorde hon inte... finns nog ingen med dåligare självförtroende än mej :P hahaha. men det gick ganska bra ändå! kom 5i L:A1 iaf och blev plaserad.. :)
snart ska jag rida ut och rida lagtävlansprogramet! :) får se hur detta går egentligen vill jag inte tävla mer =( tur att min ponny är bäst iaf! :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0