Jabadaba dooooo

Tjabba tjena hallå :)
Solade efter skolan me Julia , härligt :)
Och vädret ute är ju helt underbart !
ändå känner jag lite av den där ångesten :s  hm..
Är nog för att jag inte skött praktiken , får jag ha kvar den så kommer jag absolut anstränga mig mer .
har vart så jobbigt de senaste bara ..
Men jaja , snart fyller min älskling Julia 18 år :)
De 17 maj !
Förra året gjorde jag misstaget och glömde bort hennes födelsedag helt toltat !
Vilken BRA vän jag är ? -.-
LOVAR ska aldig mer hända baby :)
Ska planera in något riktigt bra :)
Hon fyller och på en måndag iaf och sen den fredag så är Maskinen på haddocks så dit ska vi iaf :)
Har verkligen längtat tills hon fyller 18 :D
Sen är de bara Lisa och Sofia kvar :)
Men jajaja , nu kollar jag top model hehe ,
Jag förstår inte riktigt varför nästan alla modeller är fula i verkligheten :s
CP!
Känns så underbart att kunna sitta vid me min egna dator :D WIIIIE :D
Och , Sofia ! I MISS UUUUUUUU ! <3




Funderar på att göra en sån här tatuering ?
Sofia , ska jag ?
Puss Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0