JOGEN GÄSTBLOGGAR IGEN!!




Tjaa alla missfoster :)
Idag har jag varit i skolan, "ytterst" tråkigt, som kissie brukar skriva. Har pratat med lite random lärare om uppgifter jag skall göra. Också ytterst tråkigt..
Men sedan åkte jag hem och pluggade Körkortteori i solen , det var naajs. Fick en riktigt schysst bonnebränna.
Sedan efter det så kom pappa hem, å då skulle han bråka, så jag slog ner han å sen var det inget mer med det.
sen åkte jag hem till sofia, och vi har kollat på filmen Upp. Den var jätte gullig =). Ett litet missfosterkid som hjälpte en farfar , fast det gjorde han nog inte, när jag tänker efter? Det var farfar som hjälpte ungen tror jag.
Nåväl. Sofia har övningskört idag också, hahahahaha . Jag har aldrig varit så rädd i hela mitt liv. Det var såå jäävla läskigt. Hon körde jätte jätte nära kanten. Eller hon körde typ slalom.! Men hon var lite duktigt iaf för att vara newbie :). Men jag rekomenderar er att inte åka med henne iaf, hehehe.
nu ska jag snart åka hem, sen kommer ett freak hem till mig. Fett nice.
imorgon ska jag praktisera, och sen ska jag på kalas hem till jennifer! det kommer bli jätte kuuul.
Tyvärr så var det inte så många som la till mig på facebook senast jag skrev, så jag förmodar att det inte är många som läser denna bloggen. hihihihi. skoja, det var rätt många senast jag skrev, från typ 9 st till 39!!!
det är feeett niiice :)
Snart fyller jag 18 år! samma dag som alla nösnäs 3or tar studenten, snyggt.
Och jag ska snart på intensivkurs också! Feeett niiice, det betyder ju att jag snart har körkort också. Harreguu så gammel man börjar bli nu. Snart går jag i rullator också :).
Nu ska jag avrunda detta trevliga inlägg.

Fridens liljor!! :-*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0