tihie

Måste berätta en sjuk grej som hände mig igår !
Pappa säppte av mig på tappen i häggvall för Sandra skulle möta mig där så skulle vi käka pizza .
Men hon var inte där så jag  ringde henne , och vad ser jag när jag pratar me henne ??!?!
EN ÄLG ! och ingen vanlg älg ! Utan den sprang omkring på fotbollsplanen utanför häggvall ! :s
Först sprang den bara runt men sen försökte den komma igenom ett hål i staket som är mot vägen , då jävlar blev jag rädd och tänkte sringa in på pizzerian och gömma mig , Men just då s vände den och sprang upp i skogen !

HUR SJUK LÅTER INTE DETTA ?? sjukt

En grej till , nu sitter jag vid MIN dator :)
Som har vart sönder sen november !
Fatta sjukt??
Jag har försökt laga den typ 10000 gånger !
Och nu så klarade jag de :D:D:D

AAAAAAAAAAAAAAAH va bra jag ääääääääär !! :D:D

Pusss :D Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0