tjoooooooooo

Tjo.

jag är fortfarande tråkig, och på dåligt humör... jag har inte äns mens hahahahah ! bara på ÄKTA dåligt humör helt enkelt! men nu sitter jag inlåst på mitt rum så inte min sura mamma ska kunna prata med mej... hon gör mej på ännu värre humör bara av att kolla påp mej... jag är elak men det är faktist sant :P är en av oss arga blir båda arga. så är der alltid!

Men nu sitter jag iaf och myser i mitt kålsvarta rum, med cola och påskägg som jag fått av sara! hon sa att jag skulle ge dom till min mamma... HAHHA men jag känner inte för det!  jag vill äta dom själv (6) MOHAHHAH!

ajja Nu ska jag se på madhouse :)
(ÄLSKAR SKRÄCK FILMER!)

BUSS BITTER FITTAN SOOOFIA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0